Můj příběh

Datové & byznysové analytice, marketingu a podnikání v digitálním světě se věnuji již více jak 8 let. Za tuto dobu jsem si postupně osahal práci jak z pozice specialisty v několika oborech. Za zmínku stoji především PPC, SEO, UX a především webová, byznysová a datová analytika obecně.

Z pozice specialisty můj kariérní postup směřoval k manažerským pozicím a následně až k založení vlastních projektů a firem.

Po celou svou kariéru také jako konzultant pomáhám online projektům s částmi internetového podnikání, se kterými si sami neví rady.

Timeline

2020

Co-Founder &CEO, Marketingintelligence.io

Marketingintelligence.io jsem spoluzaložil v roce 2020 s Karlem Tlusťákem (dříve Schindlerem) a Markem Kobulským.

 

Marketingintelligence.io, v úvodu založené na automatizaci know-how, kterým se na českém trhu proslavila Ecommerce-academy.cz, se rychle rozrostlo na mezinárodní SaaS (Software as a Service) projekt, který pomáhá s uchopením datové analytiky, machine learning a využitím marketingových dat k celkovému rozvoji byznysu. 

Co-Founder & Lector,

Ecommerce-academy.cz

2018

Ecommerce-academy.cz jsem spoluzaložil s Markem Kobulským v roce 2018 v první řadě na tématu atribučního modelování, které bylo z našich manažerských zkušeností "zlatým grálem" online marketingových investic.

Rozsah našich školení se rychle rozrostl o další klíčová témata internetového podnikání, jako je např. zákaznická analytika a koncepční řízení marketingu i byznysu pomocí dat.

2017

Senior AdTech Consultant,

Cross Masters s.r.o.

Díky spolupráce s Cross Masters jsem prohloubil své znalosti v oboru "data engineering" a především jsem měl možnost poznat pracovně i osobně Honzu Hornycha, který mě ve všech ohledech výrazně posunul kupředu.

Pokud hledáte zkušeného Enterprise Architekta, s Honzou a jeho týmem jistě nešlápnete vedle.

Marketing Strategist & Lector,

H1.cz

2017

Do H1.cz jsem nastoupil z manažerské pozice, v rámci které bylo mou hlavní náplní řízení spolupráce právě s digitálními & kreativními agenturami.

V Hájedničce jsem měl za úkol agenturnímu prostředí více přiblížit svět interního fungování digitálních firem a e-shopů, zjednodušit a zefektivnit dodávané výstupy koncovým klientům a podílet se na celkovém strategickém rozvoji firmy.

2016

Performance Marketing Manager,

MallGroup

Kariérní posun z pozice specialisty na manažera bolí, bolí hodně a trvá mnoho měsíců, než si skutečně zvyknete na novou roli, v rámci které již nejde pouze o vaše znalosti v oboru, ale především o rozvoj týmu a vytvoření prostředí, ve kterém se lidem dobře pracuje.

V rámci Mall Group jsem potkal svého nejváženějšího mentora Martina Průšu, který mě svými manažerskými zkušenostmi mnohokrát pomohl řešit i velice náročné situace i po mnoho následujících let.

Data Analyst, SEO & PPC specialist, UX designer, Medio Interactive

2015

Práce v Medio Interactive pro mě byla v mých 28 letech první zkušeností z "velkého byznysového světa", která byla také spojena přesunem z rodného Vrchlabí do Prahy (v té době byla remote spolupráce ještě vzdálené sci-fi).

 

Díky svým předešlým zkušenostem s koncepční tvorbou webů jsem se rychle dostal k práci na velkých projektech, jako je Lekarna.cz (UX), SEO (Mall.cz) a datové analytice na mnoha dalších.

2014

Marketing & UX designer,

wpj s.r.o.

Vrchlabské wpj je nedoceněným klenotem české e-commerce scény především díky tvrdé práci zakladatele Petra Jebavého.

Ve wpj jsem vdechl život mnoha webovým aplikacím propagující služby firem z celé ČR i několika e-shopům.

Mé srdce táhla Praha, nicméně wpj se svým unikátním e-shopovým řešením je špičkou české e-commerce i v roce 2021.

IT manager,

Xantipa Agency

2013

Trutnovská Xantipa byla mou zcela první zkušeností práce v agentuře.

 

Čistě "offline agentura" začínala růst do v té době rodícího se digitálního marketingu a dala mi tak možnost sáhnout si na PPC kampaně, Facebook reklamu, emailing a celkovou online i offline propagaci firem v době, kdy byla většina dnes běžně využívaných technologií ještě v plenkách.

Kontakt