Reference mé práce
Všechny uvedené reference si můžete ověřit na mém LinkedIN profilu.
Daniel Sosýn
Majitel, Proteinaco.cz
Jestli je e-commerce byznys jako závody formulí, tak Milanova analytika je jako brýle. Už jste někdy zkoušeli jet na závodním okruhu poslepu? Díky Milanovi vidíme, co se vlastně v naší firmě děje. Nejen že postaví datovou analytiku, navíc Vás naučí ji i číst a díky velmi seniorní zkušenosti z podnikání a ecommerce i poradí, co s těmi čísly dělat. Díky Milanovi jsme se dokázali transformovat na data-driven firmu, Co to znamená?
-
Jakýkoliv krok, který ve firmě uděláme, tak si umíme správně vyhodnotit.
-
Utratili jsme 1,5 milionu za reklamu v rádiu? - Aha, vyrostl nám poměr vracejících se zákazníků o 5% a CRC kleslo o 50,1 Kč = byla to dobrá investice.
-
Udělali jsme výprodejovou akci a nacpali do reklamy o 100tisíc víc? Super, ten den jsme urvali rekord v objednávkách, ale pravděpodobně nám klesnou v následujících týdnech tržby o 30% a hlavně nám extrémně klesne revenue z mailingu. = Je to špatná investice.
Toto a všechny další rozhodnutí, která děláme, umíme jasně analyzovat a doměřit. A to samo o sobě je neocenitelná schopnost
Bez nadsázky mohu říct, že nás spolupráce s Milanem posunula na úplně novou úroveň a upřímně si nedokážu představit nový byznys, kde bych takto s daty nepracoval.
Radek Pavel
Majitel, Autodoplnky-obchod.cz
"Milan a jeho data-driven přístup nám pomohl podívat se pravdě do očí.
Co to znamená pro reálnou každodenní práci v e-shopu? Shrnout by se to dalo jako „zaškatulkování“ všeho, za co naše firma utrácí peníze (provoz + marketing) a sledování, jak na postupné snižování/navyšování investic reaguje byznys jako celek i jeho dílčí části.
Díky Milanovi řídím svůj e-shop pomocí prediktivní analytiky, Data Driven Atribuce i LTV našich zákazníků."
Jaroslav Slavicinsky
Performance Manager, Seznam.cz
“S Milanem spolupracujeme na komplexním projektu pro Zboží.cz, kde analyzujeme uživatelské cesty a přínos marketingových kanálů podle různých atribučních modelů. Kromě excelentní znalosti problematiky atribuce vyčnívá Milan ve schopnosti zakomponovat výstupy z dat do celkového fungování byznysu.”
David Matoušek
CMO, Slevomat.cz
"Milan je absolutní špička v české e-commerce, co se týče práce s datovou analytikou. Úzce s ním spolupracujeme na projektech navázaných na naši obrovskou zákaznickou bázi, což je obecně celkem výzva, a vždy si s problémem poradil. Oceňujeme hlavně praktickou uplatnitelnost datových výstupů a vysoce profesionální přístup."
Karel Schindler
CEO at ROI Hunter | OPM at Harvard Business School
I was working with Milan when we were establishing the basis of startup Marketingintelligence.io.
His deep marketing and analytics knowledge was instrumental for the vision of the startup and his never ending engagement helped us overcome a lot of difficulties.
Bohumil Staněk
Marketing Manager Retail, HARTMANN GROUP
"Své působení u nás ve firmě rozděluji na dobu předtím než jsem potkal Milana a na dobu poté. Kombinace bohatých zkušeností v oboru s profesionálním přístupem top analytika v české e-commerce je klíčem k růstu našich e-shopů.
Díky spolupráci s Milanem jsem začal mít poprvé pocit, že my řídíme business a ne naopak."
Martin Zítek
Group Head of Performance Marketing, Heureka Group
"I have cooperated with Milan on several projects within MallGroup and we are successfully continuing at Heureka.cz. In Milan,
I mainly value his pragmatic approach (he tells you what you need to hear, not what you want to hear), wide variety of skills and extremely detailed insight into virtually any e-commerce field, ranging from marketing in general, PPC, SEO, analytics, to data integration, business intelligence and difficult data science topics such as attribution modelling and causal incremental evaluation.
If you are looking for someone giving always their best and you are willing to put up with extreme honesty at times, I can definitely vouch for Milan."
Gabriel Simco
CEO, FASHIONSUGAR
"S Milanom spolupracujeme na dátovej analytike pre naše e-shopy a musím uznať, že Milan je človek na svojom mieste, má cenné skúsenosti a veľmi dobre rozumie dátovej analytike a marketingu všeobecne.
Pre našu firmu je rozhodne veľkým prínosom a sme radi že sme na Milana natrafili, nakoľko je to človek, ktorý v prvom rade pozerá na prínos pre klienta, nie na peniaze, čo si v dnešnej dobe veľmi cením."
Ondřej Kopička
CEO, Pbi.ai
I've worked with Milan on several projects in on-line marketing and e-commerce and I must say he belongs to a few of the smartest people I know. His business thinking and ability to tackle problems from multiple points of view really pushes the performance upwards.
As an entrepreneur, marketing professional and tech enthusiast, he is always able to interconnect the right people together and deliver. I'm glad I could help him with data related projects such as marketing channel forecasting or AI workshop for e-commerce professionals.
Struggling with e-commerce marketing? Call Milan!
Martin Kulaja
Project Manager, Česká Zbrojovka
"S Milanem jsem měl čest několikrát spolupracovat na projektech v několika oblastech:
-Marketing a sportovní management (2012)
-Školení a vzdělávání zaměstnanců (2013)
-Vývoj e-shopu (2013-2015)
Ve všech těchto oblastech jsem ocenil následující jeho vlastnosti:
-vždy koná ku prospěchu společnosti jako by byl její majitel
-říká věci jednoduše, tak jak jsou, pochopitelně
-odpovědnost a vytrvalost"
David Arzt
Helping businesses grow
"I've been working with Milan together for couple of years now. He was solving our SEO related issues during my CMO contract at Mall.cz, now he's been leading our performance data integration for usetreno.cz. We are the largest independent price comparison service of home service providers in the Czech Republic. Online traffic optimization is the key for our success in this very competetive e-commerce area. Thanks to Milan, and his cooperation with Crossmasters, we have been able to effectively implement a quick and fully working (important!;) solution how to put all our online traffic data together and connect them with our internal offline data sources. We are now able to use the whole customer journey funnell for the optimisation in much enhanced way and better granularity. On top of it, there is one more 'bonus' you'll get from Milan. He belongs to the small group of people who understand the whole online business and is able to effectively combine it with great technical and performance marketing knowledge. Are looking for an omnichanel orchestration? he is the dirigent ;-)"
Adam Zamojski
CRM & Performance Marketing Manager, Sportisimo
"Milan has always fascinated me with his incredibly wide range of specialization in every sphere of online business. His sense of detail while analyzing ecommerce mysteries and pragmatically effective approach in solving them is inspirational and admirable at the same time. Milan’s ability to juggle multiple issues (technical, marketing or business) always makes a dramatic improvement in the productivity within any project we cooperate on.
It is a great experience to work with Milan and he can absolutely get my full recommendation."
Filip Kahoun
Autor bestselerů | Školitel z praxe, ex-CEO H1.cz
"Milan brought a new strategic way of thinking to H1.cz. I really appreciate his analytical skills that he fluently translates into business learnings. He is a challenger who has made our digital services more proffessional."
Jan Šťastný
Co-Founder Konektime.com & Digital Strategist ve společnosti H1.cz
"Cooperation with Milan is very inspiring for me, he is a goal-oriented professional with a long-term digital experience focused on E-commerce business models. To our company/H1.cz he brought deeper insight to omnichannel planning and evaluation of marketing mix effectiveness. His data-driven attitude and experience allowed us to create more sophisticated analytical approach for our projects and Clients (also by creating a custom tool called "Causal impact" modelling and evaluating impact of both online/offline campaings and activities)."
Michal Valta
Founder & CEO in viaGoood
"Milan je skvělý odborník, ale i perfektní partner na straně dodavatele. Vždy pochopil rychle, co potřebujeme a vždy jednal v zájmu našeho projektu. Je s ním skvělá spolupráce. Nezdržuje se zbytečnými frázemi a když je potřeba sdělit něco nepříjemného, jde rovnou k věci. Neztrácí se tím čas a nenastávají zbytečná nedorozumění. Naprosto nám to takhle vyhovuje. Výrazně tím posouvá naše projekty kupředu. Perfektní!"
Kateřina Šípková
Business and finance professional
"S Milanem jsem spolupracovala při vytváření nových webových stránek pro moji firmu. Jeho přístup jednoznačně vynikal mezi ostatními tvůrci webu svou profesionalitou a schopností vžít se do potřeb klienta. Milan byl nejen velmi technicky zdatný v otázkách tvorby webu a jeho optimalizace pro účely on-line marketingu, ale dokázal předkládat argumenty pro a proti tak, abychom byli schopni vybrat nejlepší řešení. Pochopení podstaty každého řešení je pro mě zásadní, proto jsem klientsky orientovaný přístup Milana velmi uvítala. Byla jsem velmi spokojena i s rychlostí reakce na servisní požadavky. Rozhodně bych neváhala doporučit ho svým známým."
Antonín Vávra
Senior Web Analyst at SAZKA a.s.
"S Milanem dlouhodobě spolupracujeme na SEO projektu.
Milan je spolehlivý konzultant. Má široký přehled v online problematice, strukturovaný a precizní přístup k práci. Zároveň má dobré projektové myšlení.
Výstupy dodává včas, zasazené v souvislostech. Umí se přizpůsobit různým požadavkům a vnímat potřeby klienta.
Oceňuji vždy efektivně strávený čas a hladké jednání."
Milan Duda
Marketing Director, CZC.cz s.r.o.
"S Milanem mě baví pracovat. Děláme spolu převážně na UX projektech, ale má pokročilé know-how a také cit obecně pro online, v aktuálních trendech je vždy o kus před námi, k práci přistupuje s rozumným nadhledem. Velmi důvěřuji jeho doporučením a věřím (a zpětně i měřím :), že na nich dokážeme opravdu posouvat věci dopředu."