Školení
V druhé polovině roku 2022 plánuji zveřejnit zcela nové školení, které bude z části založené na mém historicky nejúspěšnějším školení "Data Driven Marketing Management" a dále rozšířeno o témata Google Analytics 4, Google Tag Manager Server-Side a Google BigQuery.
Nově bude školení dostupné pouze online, díky čemuž můžete obsah projít vlastním tempem a také bude za dostupnější cenu než offline verze školení.
I přes online formát bude mít školení omezenou kapacitu účastníků. Cílem tohoto omezení je má dostatečná časová kapacita na odpovědi k dodatečným dotazům.
V rámci školení získáte přístup k nově vytvořeným aplikacím, které vám pomocí pokročilých data-science metod usnadní analýzu nejenom GA4 dat.
Detailní informace o ceně a obsahu školení zveřejním v průběhu první poloviny roku 2022.
Waiting list
Pokud chcete mé školní absolvovat mezi prvními a za zvýhodněnou cenu, stačí se přihlásit na waiting list: